Fysisk butik vs. Internet handel?

Indeholder affiliate-links
Jeg kom til at tænke på, hvad er I mest til? En fysisk butik eller online shopping?

Selv er jeg ret blandet. Elsker, elsker, elsker at gå at nulre og rode efter guld på loppemarkeder, genbrugsbutikker og andet i den dur. Synes også det kan være hyggeligt at daske rundt i byen og kigge på butikker, drikke dejlig kaffe på hyggelige cafeer og suge stemningen til mig, men ellers er jeg ret glad for online shopping. Er der noget bestemt jeg skal have, tjekker jeg nettet ud og klikker det hjem. Ekstremt nemt og man slipper for at stæse fra butik til butik.

I perioder køber jeg dagligvarer over nettet - direkte leveret til døren. Hvor nemt er dét ikke lige.
Dagligvarehandel fungerer dog bedst over nettet, i de perioder jeg husker at lave en madplan og derefter købe ind efter den. Så handler jeg søndag aften, får varerne leveret mandag eftermiddag og skal ikke tænke på dagligvarer før til weekenden. Den kommende uge er derfor super nem og afslappende.

(Madplaner og opskrifter finder du her og her)

Nettet er også genialt til garn, stof og tilbehørsindkøb. I løbet af årene har jeg indkøbt stakkevis af stof, garn og lynlåse over nettet. At sidde i ro og mag og lade sig inspirere og kigge efter lige præcis dét man har i tankerne. Det hygger jeg mig vældig med.

Parfume og bøger køber jeg som regel også over nettet. Jeg ved, hvad jeg vil have og er ret loyal overfor yndlingsmærkerne. Klik, klik og de skønneste dufte og nyt læsestof havner i min postkasse.

Tror det største sats, købt over nettet, var da vi skulle have nye madrasser og topmadrasser. Men efter anbefaling fra venner og bekendte tog vi springet og bestilte hos sengefabriksudsalg.dk. Heldigvis har vi ikke et øjeblik fortrudt!

Jeg er spændt på at høre, hvad og hvorfor I handler over nettet?

------------------------------------------------------

Har du lyst at tjekke nogle af online butikkerne ud, har jeg samlet forskellige links til internet shopping:

Bog& Idé.dk- Den store bogkædes online shop med herligt meget ferielæsning

Woolspire.com - Rigtig meget lækkert uldgarn, unikke brands og mange fine opskrifter på hæklede dyr og søde ting til børn og baby

Rito.dk - Online salg af garn og hobbyartikler, ofte rigtig gode tilbud og stort udvalg

Stofgiganten.dk - Stort udvalg i metervarer til både børn, voksne og boligen. Stort udvalg i pyntebånd og sytilbehør

Billigparfume.dk - Alle de kendte og originale mærker, bare billigere. Virkelig gode tilbud på alt til personlig pleje

Sengefabriksudsalg.dk - Fantastiske senge, madrasser og super lækre topmadrasser i skøn memoryskum. De kan klart anbefales!

Osuma.dk - Dagligvarer lige til døren


Kommentarer

Dette kunne også interessere dig