Hæklet kanin

Påskeferie ♡
Jeg trænger, efter travle dage med en lang to-do liste.
Apropos påske - allersidste udkald for påskepynt, en kær lille hæklet kanin eller måske en påskehare.

Enkel og lidt abstrakt, og et eller andet sted, så grim, at den bare er super kær, den lille to-benede kanin.
Jeg har hæklet frit fortolket efter denne opskrift, som oprindeligt er en babyrangle. Hos mig er bjælden udeladt, da min kanin blot skal stå til pynt. Ligeledes har jeg tilføjet en lille hale og to ens øjne.
Opskriften er nem og lige til, super velegnet til en ikke særlig rutineret hækler som jeg.

 Den lille hale på min kanin er en kvast som er syet på efterfølgende

 Jeg har rigtig meget lyst til at hækle en mere, så kaninen kan få selskab


Kommentarer

  1. Jeg synes den er mega fin! Det er du sluppet endda rigtig godt fra ♡

    SvarSlet
  2. Takker :) Ja, den blev da fin og sjov var den at lave

    SvarSlet

Send en kommentar

Dette kunne også interessere dig