Blå mandag

Hornvioler i haven.

Måske en lidt misvisende overskrift. Den lå bare lige til højre benet pga. alle de blå billeder i dette indlæg og har altså intet med konfirmation eller lignende at gøre. 
Men overskrifter må der til - Selvom det nok nærmere burde have været Blå Weekend. 
Ihvertfald: Blå øjebliksbilleder fra en herlig forårsweekend.

Jeg hører desværre ikke til de heldige som har ferie, her i dagene op til påske. Heller ingen påske-rejser. Vi har planlagt små sammenkomster med familie og venner - hvilket også er rigtig godt. Mon der er nogen af jer, som skal på ferie? Eller andre rare planer for påskedagene?

Fineste påskegave fra mit arbejde

Himmel & havn - gåtur ved vandet

Blue jeans - nye genbrugsbukser til at sy af

Strikketøj og kogebog
Kender I det, at kogebøger sagtens kan være hyggelæsning?
Jeg kan bruge lang tid på at kigge de flotte billeder og planlægge skønne menuer,
som måske bliver til noget.

I ønskes en dejlig mandag

Kommentarer

  1. Og her tirsdag aften, vil jeg så ønske dig nogle gode helligdage når den gode arbejdsonsdag er overstået ;-) Ja jeg beklager min sporadiske tilstedeværelse her i Blogville. Jeg er gået på ferie - og dobbelt op på den mentale del ;-)
    Det er nogle skønne fotos.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og også en rigtig god ferie til dig - det lyder som om det er tiltrængt :)

      Slet

Send en kommentar

Dette kunne også interessere dig