5 ideer til lækker aftensmad den kommende uge

Egentlig var var det så rart med den madplan jeg lavede i sidste uge. Jeg klapper lige mig selv på skulderen for at have fulgt den til punkt og prikke :) Det er ikke altid min stærke side nemlig, men denne gang lykkedes det og hvor har jeg været glad og lettet over at der faktisk var en plan.
Jeg har virkelig nydt ikke at skulle vride hjernen kl. 16.30 for ideer til dagens aftensmad. Samtidig har det givet en rigtig god mavefornemmelse at starte det nye år med forholdsvis sunde og fornuftige retter.

Indkøbene gik automatisk meget lettere, uden så mange impulskøb, derfor har jeg besluttet at gentage succesen og har fundet flere lækre retter på bloggen til en ny madplan til den kommende uge.
Opskrifterne finder du i linket under billederne, hvis du vil være med :)

Mandag Virkelig lækker hvid pizza med kartofler

Rør evt. dejen sammen i dag og sæt den i køleskabet, så er den klar til i morgen.



Torsdag Måltidssalat med krydret oksekød - Beefsalad

Ostegifler smager virkelig godt og passer ret godt til oksekødssalaten

Kommentarer

Dette kunne også interessere dig