Tilbageblik på 2016

At reflektere når et år går på hæld og et nyt snart begynder, tænker jeg, vi er mange der gør. I går aftes sad jeg og nørdede lidt med bloggen - kiggede ældre indlæg og kladder igennem. Ryddede lidt op og lavede om. Det fik mig til at tænke på: Hvilke indlæg er egentlig mine egne "yndlingsindlæg"? Hvilke DIY/opskrifter/indlæg er jeg selv allermest tilfreds med? Jeg er glad for alle de indlæg, opskrifter og DIYs jeg har lavet og skrevet om, men nogle fylder alligevel mere i min bevidsthed, end andre. Hvad jeres er, jer der læser med her på bloggen, ved jeg godt - det viser statistikken mig og jeg kan konstatere, at jeg er rigtig meget enig med jer :)

Er du interesseret i at se de 5 mest læste indlæg her på bloggen, er de listet op nederst til højre på startsiden :)

Ret svært at vælge trods alt, men følgende indlæg ligger rigtig højt i min bevidsthed:

Have

Når jeg vælger haveindlægget med hybendekorationer skyldes det især farven og de fine, enkle dekorationer, der virkelig holdte længe og lyste så fint op i haven. Lignende vil jeg helt sikkert lave i 2017.

DIY

Indenfor kategorien DIY er det opslagstavlen af vinpropper der står øverst. Jeg er så godt tilfreds med resultatet og glæder mig over tavlen dagligt. Den er smuk, ganske enkelt :)

Sy, strik og hækling

Genbrug fylder en del i min bevidsthed. Yndlings bademåtte i genbrugsstof rangerer højt i denne kategori. Jeg nyder at sætte mine fødder på den hver dag - den er smuk, praktisk - kan bare smides i vaskemaskinen og så er det en rigtig god måde at genbruge gammelt sengelinned på.

Mad

Selvom det er rigtig svært at vælge en "yndling" indenfor madetiketten er Karrysuppen med ris og kylling et absolut hit og smager vanvittig godt - på sådan en varm og fyldig måde, at den må være min nr 1.

Drikke

Jeg har efterhånden lavet en del indlæg med forskellige skønne kaffer og kaffetilbehør. Jeg simpelthen elsker lækre kaffe sammensætninger, men denne kaffe med cacao og myntesirup er simpelthen en lækkerbidsken lidt ud over det sædvanlige.

Dessert og sødt

Tærten med marcipan og hybenmarmelade er uden tvivl en af de bedste tærter jeg nogensinde har bagt. Den er jeg lidt stolt af :)

Brød og boller

Julebollerne var et yderst vellykket eksperiment. Øj, de smager godt og har skabt stor glæde i hele december måned uanset hvem jeg har præsenteret dem for <3

Kommentarer

Send en kommentar

Dette kunne også interessere dig