Tyvstart


Jeg er kommet til at tyvstarte ...
Jeg har tændt kalenderlyset en dag før tid! Er ikke altid så god til det med at vente! Og når man er alene hjemme, kan den slags ske :) Heldigvis er lyset så stort og tykt, at jeg næppe kommer til at brænde foran, så mon ikke det går?!

Godt, jeg forlængst er ovre den alder med chokoladekalendre, min var altid tom d. 12. eller før ... !

Men det er nu altså så hyggeligt med levende lys og juledekorationer, at det kan være svært at vente. Tror jeg vil lave mig et krus af denne dejlige kaffedrik, smække benene op i sofaen og bare nyde min tyvstart ... mon ikke der også kunne snige sig et par afsnit at øjeblikkets yndlings serie på Netflix ind

Rigtig god aften til jer alle

... Og i dagslys, inden tyvstart.


Kommentarer

Dette kunne også interessere dig