Lærkegrene

Argh ... jeg har fået en seneskade i mit højre håndled, så jeg kan ikke rigtigt bruge min hånd - så ærgerligt når man er højrehåndet. 

Jeg har mildest talt været temmelig misfornøjet over det i dag! Jeg har fri, vejret er noget af det skønneste og jeg har haft sådan en lyst til at begynde at pynte haven op til jul ...

Jeg havde drømt om at lave:
  • Grankranse til at hænge på espalierne
  • Fylde gran og mos i de udendørs krukker
  • Lave arrangementer med de udendørs lanterner
  • En grankogle uro, som jeg længe har haft i tankerne
  • Feje blade væk fra fliserne
  • Og så har jeg en idé med nogle dekorationer af de umodne figner på figentræet
Alt dette var drømmen for i dag ... I stedet har jeg trisset rundt udenfor, nydt det dejlige vejr, trods alt dog :) - og samlet lærkegrene op med venstre hånd! Hmm ... 

Nogle tog jeg med ind og satte i vaser, det smager da lidt af fugl ... og af jul :)

I stedet for at binde grankranse, fandt jeg min krans af kogler til hoveddøren frem igen. Jeg bandt den til halloween, hvor jeg synes den var for juleagtig, hvilket var meget godt i dag - da det tilfredsstillede min jule-pynte-trang lidt.

Med venstre hånd ønskes I en dejlig weekend :)



Kommentarer

  1. Har du mange lærkegrene er jeg gerne aftager til et par stykker

    SvarSlet
  2. Du kan sagtens få et par stykker :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Dette kunne også interessere dig