Efterårsferie

Efterårsferien venter lige rundt om hjørnet for mange. Her i huset er det kun mig som har ferie og jeg glæder mig  meget - ja, faktisk har jeg allerede taget hul på den ved at have fri i dag. 

En hel uge venter forude med skønne planer og jeg har virkelig mange ting jeg gerne vil lave. Måske når jeg ikke dem alle, det vil ugen vise. Men ihverfald ser min liste af planer således ud:
  • Tegne og male billeder til flere tommer rammer
  • Lave græskarlygter
  • Rydde op i haven (feje visne blade og klippe visne blomster ned)
  • Pynte haven op med lanterner, bål og levende lys
  • Bage halloween småkager
  • Lave hjemmelavede fuglekugler (har aldrig prøvet det før, her på matriklen nøjes fuglene indtil videre med de færdig købte i grønt net)
  • Invitere gæster til varm chokolade og halloweenkager
  • Gå ture med en dejlig veninde
  • Læse min nye bog af Jussi Adler-Olsen (er tyvstartet lidt)
Det er en fantastisk tanke, at vide, at der ligger en hel uges ubrugte dage forude, lige til at fylde med hyggelige ting - jeg glæder mig til at tage hul på mine planer. Det er lige præcis den slags aktiviteter jeg lader allerbedst op ved <3

Hvilke planer har I for ugen?




Rigtig god ferie til dem, der er så heldige og ellers - rigtig god weekend

Kommentarer

  1. Jeg startede min "ferie" med at fremstille lidt juleting i ler. Så slapper jeg rigtig af. Derefter blev der bagt boller med valnødder. Jeg har nemlig fået en del nødder foræret af nogle af mine dejlige venner.

    SvarSlet
  2. Lyder spændende med keramikken - glæder mig til at se det :) Jeg er også gået i gang med lidt juleting, dog fremstillet på symaskinen :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Dette kunne også interessere dig