Min have netop nu

Lykken er at komme hjem fra ferie og se, hvor meget der er sket i haven mens vi har været væk. Utroligt, så stærkt det går på bare en uge. Alt er vokset rigtig meget og blomsterne står i fuldt flor. Hvor herligt <3



I forhaven, ud mod vejen, stråler det lilla og orange om kap. Synes virkelig det er så fin en kombination. Jeg var meget spændt på resultatet da jeg såede Morgenfruerne i foråret - om det ville blive for meget, for farvestrålende. Det er farvestrålende, men på en god måde. Jeg blev glad helt ned i maven, da vi kørte ned ad vores vej og blev mødt på lang afstand af de fine blomster og farver. Absolut den mest farvestrålende forhave på hele vejen :)



Kommentarer

  1. Utrolig flotte billeder. Dejligt kig til huset og altanen. Skønne farver i forhaven.

    SvarSlet
  2. Tak :) Jeg er også glad for den lille have og synes den er blevet god efterhånden :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Dette kunne også interessere dig