Shelter overnatning

Jeg er klar til at gentage succesen fra sidste år :) Og har fundet et nyt fint sted med sheltere. De ligger super godt, lige ned til vandet. På øverste billedserie ses udsigten direkte fra shelterne - det er da suverænt. Sidste år arrangerede vi en weekend familietur med overnatning i shelter, rigtig hyggeligt, så jeg er klar på en ny tur i år. Mine forældre, min mand og børn samt min søster og hendes mand og børn var med. Mad over bål, snobrød, bålhygge, trangia kaffe, skumfiduser, badning, skovtur. Ganske primitivt - men det tror jeg er godt at opleve indimellem :) Kan man acceptere den primitive form for ferie, er det oven i købet en rigtig billig måde at feriere på. Rundt omkring i hele Danmark ligger mange sheltere til gratis afbenyttelse.
Jeg sætter bestemt også pris på lidt komfort, men et par dage eller tre i shelter kan jeg sagtens nyde.

Ikke så langt derfra ligger Lillebælts broen - imponerende bygningsværk at stå neden under

Kommentarer

  1. Det håber jeg du får arrangeret. Det var en skøn oplevelse sidste år.

    SvarSlet
  2. Ja, det var :) Satser på en gang i august - stedet her er rigtig lækkert :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Dette kunne også interessere dig