Lyserøde Lathyrus - Janet Scott


Jeg skrev i går, at jeg var så spændt på om mine Lathyrus ville indfri mine forventninger til farven. Det er jo altid spændende om det hele bliver som håbet. Man planlægger og forestiller sig - nogen gange lykkes det hele og går op i en højere enhed og andre gange, ja, så skal planerne måske revideres.

Da jeg kom ud her til morgen var de første Lathyrus sprunget ud. Jeg var nødt til at springe ind efter kameraet og forevige disse skønheder. De mere end lever op til mine forhåbninger! Dette er én af de gange, hvor det hele går op i en højere enhed og er præcis som håbet, jeg er så glad :) De er virkelig, virkelig fine. De matcher så fint de pelargonier de bor sammen med og lige sådan med Lavendlerne i baggrunden



Kommentarer

Dette kunne også interessere dig