Øjeblikke fra weekenden

Yay! Hæklet bademåtte

Jeg har brugt en stor del af weekenden på at hækle, for dette blev nemlig weekenden, hvor jeg lærte det :) Bedre sent end aldrig! Min mor viste mig, hvordan man hækler med stofstrimler, noget jeg længe gerne har villet. Så nu river jeg stofstrimler og hækler, river stofstrimler og hækler. Jeg er i gang med at eksperimentere og har flere ideer til hækle projekter. Tror mit første hækle arbejde ender ud i en lille gulvmåtte til badeværelset.


Mit første hækle projekt, men bestemt ikke det sidste. Jeg er så stolt :)

Stalker katten


Ja, eller stalker er nok så meget sagt, for faktisk har vi slet ikke noget i mod hans besøg :) Faktisk synes vi det er ret så hyggeligt når en af naboernes katte kigger forbi. Det giver liv i haven og det er jo altid skønt. Ham her har været her en stor del af weekenden, han går forøvrigt heller ikke af vejen for at smutte indenfor, hvis en dør eller et vindue står på klem - så møder vi ham nogen gange i stuen, oppe i vindues karmen eller på vej op ad trappen. Han plager ikke om opmærksomhed - han kigger bare... eller putter :)
Der puttes helt op ad altan døren udenfor, eller i møblerne på altanen. Sjovt, at han bliver ved med at komme på besøg, for vi har aldrig givet ham noget.

Men han er da kær <3
Langsom morgenmad hører også weekenden til

Kommentarer

Dette kunne også interessere dig