Hæklet kurv ...

... Til dimsedutter, dingenoter og andre uundværlige småting
Er det ikke pudsigt, som småting har det med at brede sig? De sniger sig ind på mystisk vis - lidt på linje med vaskemaskinen, der konsekvent spiser den ene, af et par strømper. Men det er slut nu, ihvertfald, hvad dimsedutterne angår. Vaskemaskinen har jeg opgivet. Men jeg er ved at hækle kurve i stofgarn.

Jeg hygger mig rigtig meget med at lave dem og de kan hjælpe med til at holde styr på alle de uundværlige småting, der åbenbart vil bemægtige sig rummene. Har allerede planer om at hækle én mere, til de tabte knapper (der måske engang bliver syet i, hvis ikke tøjet er smidt ud forinden - og ingen længere kan huske, hvor knappen egentlig hørte til), skruer, visitkort, kuglepenne og alle de andre små ting, der har det med at spredes ved indgangen i kælderen.

Nu er der styr på småtingene på servanten i soveværelset :)

Kommentarer

  1. Nu også krukke til småting. Og så dig der ikke kunne hækle for to dage siden. Fantastisk.

    SvarSlet
  2. Tak :) Ja, jeg er altså virkelig blevet så bidt af det - Jeg hækler og hækler :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Dette kunne også interessere dig