Haven netop nu

Purløg er super flot i blomst, jeg dyrker den lige så meget for dens dekorative effekt, som for dens ellers udmærkede egenskaber i madlavningen

Lathyrus skyder godt i vejret - den første knop svulmer op. Spændende, spændende om farven lever op til forhåbningen, der gerne skulle være svagt lyserød

Figentræet oversatsede vist frugtsætningen og har smidt en del, men der er fine frugter tilbage, som vokser godt
Lupinerne har også virkelig mange blomster, nu mangler de bare at fylde bedet helt ud. Mon ikke de er villige til at så sig selv? Frøstande er der nok af :)
Under Lathyrus står den lyserøde/pink Storkenæb. Jeg er vild med Storkenæb. De er lette at dyrke, breder sig villigt og tilfører haven et lidt vildt og skødesløst præg, som jeg godt kan lide.
Det er første gang nogensinde jeg har Fuchsia i min have. Tror lige jeg skal observere dem hele sæsonen før jeg har dannet mig en mening om dem og beslutter om de også skal være i haven til næste år :)

Kommentarer

Dette kunne også interessere dig