Genbrugsfund

Jeg er vild med kander, i stort set alle afskygninger, nye og gamle, store og små. Egentlig har jeg nok for mange, men jeg kan simpelthen ikke stå for dem. De er så fine til blomster. Det gør altså noget ved en buket, at de står i en kande. Måske er det uhøjtideligheden ved buketter i kander, der tiltaler mig - jeg ved det ikke helt, men skønne er de - og i dag kunne jeg lige nå et smut ind forbi genbrugsforretningen på vej hjem fra job. Blandt virkelig mange smukke kander, udvalgte jeg disse tre. Super smukke er de, på hver sin måde



 Den fine lille mørkegrønne måtte straks indvies med en blandet buket fra haven

I haven er lavendlerne lige på nippet til at blomstre, mens lupinerne er godt i gang, begge ser fine ud i den nye kande.

Kommentarer

Dette kunne også interessere dig