Grill tid

Hvem husker det triste og våde aprilvejr, når nu maj arter sig så perfekt? Jeg husker det næsten ikke længere, men glæder mig over at vi kan grille i haven.




Grillspyd klar til grillen.

Grillspyd er altid et sikkert hit, blandt både børn og voksne. Disse er lavet af en blanding af hakket svine og kalvekød, æg, lidt mel, friske krydderurter, rigelige mængder hvidløg samt salt & peber.
Spyddene smager også godt med hakket okse- eller kyllingekød.

For tiden er min yndlingssalat noget med pasta, denne er meget simpel med pasta, ærter, tomater, agurker og grillede artiskok hjerter. Dertil en lækker olie/eddike dressing med masser af hvidløg og friske krydderurter

Kommentarer

  1. Jeg bliver ved med at finde noget jeg ikke har set. Bliver helt sulten.

    SvarSlet

Send en kommentar

Dette kunne også interessere dig